Δείτε τις 21 συνταγές για να διαλέξετε τον φρέσκο χυμό σας και με ένα τηλεφώνημα να τον παραλάβετε στον χώρο σας στη σελίδα με τα προϊόντα μας.
Για τον επαγγελματικό σας χώρο στείλτε μας τα στοιχεία σας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας

 

+30 21041 24227
greengarden594@gmail.com
h

Σύκα

Το καλοκαιρινό φρούτο που θυμίζει πάντα Ελλάδα και είναι και ωφέλιμο για την υγεία μας.

Τα σύκα ανήκουν οικογένεια των Μοροειδών (Moraceae), όπως και τα μούρα, και στο γένος Ficus. To επιστημονικό όνομα είναι: Ficus carica. Στη Μεσόγειο τα σύκα κάνουν θραύση! Είναι νόστιμα με πλούσια γεύση, απαλά και έχουν τραγανούς σπόρους. Έχουν όμως και θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες Α, Β1 και Β2 και μέταλλα όπως ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, μαγγάνιο, νάτριο, κάλιο κ.ά.

Συχνά ακολουθούμε μια διατροφή που δεν είναι τόσο πλούσια σε λαχανικά και φρούτα, με μπόλικο επεξεργασμένο κάλιο. Βάζοντας σύκα στη διατροφής σας αποκτάτε μια πηγή πλούσια σε κάλιο, το οποίο βοηθάει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Έχουν ήπια καθαρτική δράση και αποτελούν μια φυσική λύση στο πρόβλημα. Επίσης, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες όσο περισσότερο συμπεριλαμβάνονται στην καθημερινή μας διατροφή, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουμε όσον αφορά την επίτευξη του επιθυμητού βάρους. Ο λόγος είναι ότι επιβραδύνουν την πέψη και καθυστερούν την αποβολή των τροφών από το στομάχι μας, διατηρώντας για περισσότερη ώρα το αίσθημα του κορεσμού. Σύμφωνα με έρευνες, όσες εμμηνοπαυσιακές γυναίκες κατανάλωναν τις περισσότερες φυτικές ίνες από φρούτα (τα πλουσιότερα των οποίων είναι τα σύκα, τα μήλα, τα αχλάδια, τα δαμάσκηνα) μείωσαν τον κίνδυνο για καρκίνο κατά 34% σε σχέση με αυτές που κατανάλωναν τις λιγότερες. Μελέτες, που έχουν πραγματοποιηθεί σε ζώα, έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση του λαχταριστού αυτού φρούτου μπορεί να ρίξει τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα και κατ’ επέκταση να αποτρέψει μακροπρόθεσμα την εμφάνιση καρδιαγγειακών παθήσεων.

Σύμφωνα με έρευνες, όσες εμμηνοπαυσιακές γυναίκες κατανάλωναν τις περισσότερες φυτικές ίνες από φρούτα (τα πλουσιότερα των οποίων είναι τα σύκα, τα μήλα, τα αχλάδια, τα δαμάσκηνα) μείωσαν τον κίνδυνο για καρκίνο κατά 34% σε σχέση με αυτές που κατανάλωναν τις λιγότερες.

Τα σύκα περιέχουν μεγάλη ποσότητα ασβεστίου, όπως και κάλιο που εμποδίζει την απώλεια ασβεστίου, και έτσι είναι σύμμαχοι μας κατά της οστεοπόρωσης. Τα σύκα αποτελούν ένα φυσικό αφροδισιακό, ξεσηκώνοντας τις ορμόνες μας! Μάλιστα, αυτό ήταν γνωστό από τα πιο παλιά χρόνια.

Το άρθρο είναι μόνον ενημερωτικό. Δεν παρέχει συστάσεις κατανάλωσης ή άλλης χρήσης. Για οποιαδήποτε χρήση απαιτούνται εξατομικευμένες συμβουλές, που πρέπει να ζητήσετε από τον γιατρό και από τον διαιτολόγο σας.

Εμπνεύστρια της δημιουργίας της Green Garden είναι η κυρία Μαρίνα Τσόγκα που, από το 1993, καλλιεργεί το πρότυπο του υγιεινού τρόπου διατροφής στου ανθρώπους γύρω της. Η αγάπη της για την υγεία και την αφθονία σε όλα είδη διατροφής έγιναν το σήμα κατατεθέν της αλυσίδα καταστημάτων Green.

Sorry, the comment form is closed at this time.

if( function_exists('slbd_display_widgets') ) { echo slbd_display_widgets(); }